23 Mayıs 2014 Cuma

Vajinismus Tedavi Ücretleri

Arkadaşlar Merhaba,
Pek çok vajinismus hastasının benim gibi en büyük sorunlarından birisi de tedavinin maliyeti konusudur.
İlk araştırmalarımda vajinismus tedavisi ile ilgili çok farklı fiyatlar çıkarttılar karşıma. Kimi doktor ameliyat olmamı önerdi (ki bence en saçma teklif bunlardı çünkü sonuçta bu bir kaygı bozukluğu) ve 3.000 - 5.000 TL arası ücret istediler. Kimi doktorlar ise tek seansta çözeceklerini söylediler (ve bu seansın fiyati 2.500 TL idi) ama detaylı öğrenince baktım ki tek seans demesine rağmen verdiği ödevler kontroller vs. yine 2 aylık bir süreci bulacaktır. Benim Aslı Hanım ile tedavime paket olarak ödeme yaptım. Tedavi garantili bir paketti ve Aslı Hanım süre ve seans sınırı koymuyordu bu çalışmada, Paket çalışmamızda 1.000 TL ödeme yaptım. (sizlere de bunu tavsiye ediyorum)

S.Ç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder